Perles
Narrant amb símbols
Tant els alumnes del CRA Alto Cidacos, a Arnedillo (Rioja), com els docents d'aquest centre que participen en el projecte Talking pictures tenen ben clar el que és el treball col·laboratiu, i així ens ho han demostrat amb aquesta original narració internacional, que serveix, a més, l'objectiu d'atansar als alumnes l'educació viària.
Concert pictòric a Aranjuez
El famós Concert d'Aranjuez (1939), composició musical per a guitarra i orquestra del mestre Joaquín Rodrigo i segurament, el seu treball més conegut, serveix d'inspiració per al títol d'aquest article en el qual presentem l'activitat que han dut a terme els alumnes de 5è de Primària del CEIP San Fernando d'Aranjuez (Madrid), dins del projecte eTwinning Painters and Colours without Borders (traduït: Pintors i colors sense fronteres).
13a edició del curs eTwinning 2.0: idees de projecte
Tal com hem estat fent des de les dues darreres edicions del curs de formació eTwinning 2.0, us volem mostrar algunes de les idees de projecte que han adquirit forma en la tretzena convocatòria.
Gran col·lecció d'art eTwinning
El llenguatge artístic constitueix una de les moltes formes de comunicació i representació de l'ésser humà. Dins d'aquest, el sentit educatiu que té el llenguatge plàstic fomenta el sentit artístic i potencia la iniciativa i l'expressió creativa de l'alumne. Així mateix, aquest llenguatge plàstic —juntament amb el musical, que no tractem en aquest article— està integrat en l'àrea d'Educació Artística a Infantil i Primària. Es tracta d'una àrea que contribueix a l'adquisició, en una mesura més gran o més petita, de diferents competències bàsiques però, sobretot, contribueix a la competència cultural i artística.
12a edició del curs eTwinning 2.0: idees de projecte
El 12 de desembre va finalitzar la dotzena edició del curs eTwinning 2.0, desenvolupat pel Departament de Formació en Xarxa de l'ITE. En aquesta ocasió, hi han participat un total de 558 docents, entre els quals 28 d'alemanys i 31 de francesos (amb coneixements de castellà), que exerceixen la docència als seus països d'origen. Alumnes i tutors estan d'acord a afirmar que aquesta inèdita ruptura de fronteres ha estat tot un èxit. Així, el curs ha aconseguit superar la pràctica teòrica dels continguts i ha arribat al seu objectiu d'iniciar realment els docents en l'acció eTwinning.
Més articles...
- Alguna cosa més que Matemàtiques
- El Making of d'un projecte eTwinning
- Idees de projecte del curs eTwinning 2.0
- Aprendre jugant
- Activitats col·laboratives per a Llengua i Socials
- Actividades colaborativas para Matemáticas y Ciencias
- Presentarse ¿quién está al otro lado?
- Cómics para el aula
- Las matemáticas aplicadas a la vida real
- Diseñar y planificar colaborativamente un proyecto
Pàgina 2 de 6
Perles
- Planificació d’un projecte eTwinning amb Google Docs
- Story Between Pictures
- Mitos de ayer y hoy
- 'Personalitzant' eTwinning
- Un mar de cultures: projecte eTwinning de plurilingüisme a Educació Infantil
- Narrant amb símbols
- Concert pictòric a Aranjuez
- 13a edició del curs eTwinning 2.0: idees de projecte
- Gran col·lecció d'art eTwinning
- 12a edició del curs eTwinning 2.0: idees de projecte
- Alguna cosa més que Matemàtiques
- El Making of d'un projecte eTwinning
- Idees de projecte del curs eTwinning 2.0
- Aprendre jugant
- Activitats col·laboratives per a Llengua i Socials
- Actividades colaborativas para Matemáticas y Ciencias
- Presentarse ¿quién está al otro lado?
- Cómics para el aula
- Las matemáticas aplicadas a la vida real
- Diseñar y planificar colaborativamente un proyecto