Treasure Island
Treasure Island é un proxecto de irmandamento entre colexios de Infantil e Primaria ubicados en diversas poboacións isleñas europeas. Nel participan as profesoras Cecilia Cantizano Mariscal (CEIP San José Artesano) e Cathaisa Jiménez Marrero (CEIP La Angostura), ambos centros ubicados en Canarias, xunto con outros once socios do Reino Unido, Italia, Grecia, Noruega, Portugal, Polonia, Lituania e Francia.
O proxecto ten como obxectivo que os alumnos emprendan unha busca dos ‘tesouros naturais’ de cada entorno, aprendan a valoralos e desenvolvan unha serie de habilidades de aprendizaxe e actitudes de respecto cara o medio natural que lles acompañarán ó largo da vida. O proxecto céntrase na necesidade da agua para os seres vivos a través de actividades interdisciplinares diversas. É evidente que a temática elixida para o desenvolvemento do proxecto e a metodoloxía de aprender facendo e descubrindo proporcionan un contexto idóneo para unha aprendizaxe significativa á vez que motivadora para o alumno.
Os alumnos investigan sobre a vida marina e a que discurre paralela a este entorno, aprenden a supervisar o consumo de auga en cada centro educativo, comparan resultados e analizan prácticas de consumo responsable e desenvolvemento sostible.
A comunicación co socio realízase mediante videoconferencia empregando a ferramenta Flashmeeting o que permite que o alumno poña en práctica habilidades de conversación e escoita dunha maneira práctica e eficiente. As habilidades lectoras tamén ocupan un lugar destacado no proxecto a través dun concurso entre os países participantes relacionado coa lectura de textos sobre temática marina e na que o socio español destacou especialmente pola súa campaña de animación á lectura. En xeral, obsérvase unha activa participación do alumnado cuxos resultados quedan reflectidos en vistosas manualidades, presentacións audiovisuais e contidos web.
|
![]() |
Entre os beneficios máis significativos do proxecto podemos sinalar que expón ó alumnado ante a realidade da diversidade lingüística europea, o que lle motiva enormemente a aprender unha lingua estranxeira. Esta exposición lingüística xunto co coñecemento de aspectos culturais contribúe eficientemente a eliminar barreiras entre os pobos e promover o entendemento mutuo. Ademais, o proxecto axuda a remover conciencias medioambientais facendo que o alumno identifique os cambios no medio natural e promova prácticas de desenvolvemento sostible.
Podéis visitar el TwinSpace del proyecto en el siguiente enlace.
Fuente imágenes: proyecto Treasure Island. Logo gota de agua Foter Autora:Vivianaa1