Proiektu aipagarriak
Seven Countries, Eight Stories: un intercambio de historias y cultura entre países europeos
"Seven Countries, Eight Stories" se lleva a cabo en 8 escuelas europeas desde el curso 2009-2010. El proyecto es un intercambio de historias con el que los alumnos aprenden sobre la cultura de los países europeos participantes y descubren raíces comunes.
eTwinning en Educación Infantil ¿por qué no?
Citando a Sir Ken Robinson, uno de los mayores expertos en creatividad, "los niños de ahora harán trabajos que aún no están inventados. Para que las economías prosperen necesitamos niños que piensen de forma creativa y entiendan los valores culturales. La creatividad son ideas originales que tienen un valor", "Necesitamos profesores que no sólo sean capaces de enseñar cosas, sino que dejen a los niños espacios para cultivar su talento. Cada persona aprende de forma diferente, por eso es importante la forma de enseñar", " Ha llegado el momento de financiar el talento".
Pek, the traveller flea
En este proyecto eTwinning varios centros europeos, entre ellos el IES Clemente de Santiago de Compostela y el Centro de Profesores de Nájera, han creado conjuntamente un cómic que cuenta las aventuras de una pulga viajera. Cada escuela ha creado las aventuras de la pulga en su propio país y el resultado final es un viaje por media Europa.
Konekta zaitez Our summer meeting point proiektura
Hala uste baduzu, hona hemen ideia berritu eta harrigarriak dakartzan proiektu bat: izenburua Our summer meeting point du, eta, harrigarria badirudi ere, ikastetxeak oporretan zeuden garaian egina da.
Joko dibertigarriak Getting closer-en
Oso handia da La Rosa-Camino Viejo (El Paso, Canarias) eta Ohkolan koulu (Sari Auramo, Finlandia) ikastetxeetako ikasleek elkarren artean duten distantzia; horregatik erabaki dute erdibideko hiri europar batean biltzea, bi herriak lotzen dituen lerro imajinarioan kokatutako hiri batean. Eta prestatu beharreko bidaia orotan bezala, oraingo honetan ere finantzamendua lortu behar dute eta aurreikusi beharreko guztia aurreikusi.
Proiektu-bidaldi honen koordinatzaileek bi herrietako, espainiar-finlandar nazioetako, ikasleekin osatutako taldeak antolatu dituzte eta lehiaketa bat proposatu diete, talde bereko kide europar guztiak topatzea duena helburu. Lehenengo biltzen den taldea da irabazlea. Horretarako, eta aldez aurretik zein garraiobide erabiliko den adostuta, herri bakoitzeko ikasleek elkarrengana hurbiltzeko egin beharreko bidearen zati bat egin dute.
Abentura-bidaietan gertatzen den bezala, oraingo bidaia honetan ere gorabehera ugari izan dute bidaiariek eta oso proba zailak gainditu behar izan dituzte, bitakora-kaieran jasota eta bilduta geratu diren probak: ibilbiderik egokiena hautatu dute, koordenatu-sistema bat erabili dute, mapa batean guneak kokatu, igaro diren hiriak esploratu dituzte, meteorologiari adi egon dira, erabilera legaleko monetak eskuratu behar izan dituzte... Proba gainditu bakoitzak, zailtasun mailaren arabera, kreditua ematen zuen bidaiaren hurrengo zatiari ekiteko beharrezkoa zen erregaia erosteko.
Ibilbidea luzea izan den arren eta ikasturte osoa iraun duen arren, taldeek trinko eta sendo eutsi diote zeharkaldi osoan eta eraginkortasunez jardun dute elkarlanean. Komunikazio tresnez baliatuta (txata, posta elektronikoa, bideokonferentzia...) zer behar eta premia zegoen eta etapa bakoitzaren bilakaeran jakinaren gainean egon dira; behaketa-tresnen bidez aireko errekonozimendu irudiak eta leku geografikoen berezitasunak jaso ahal izan dituzte; grabaketa-aparailuen bidez informazio garrantzitsuena eta konprometituena biltegiratu ahal izan dute.
Azkenik, irabazleak heldu zirela jakin zen; taldekideak elkarren bila ibili ziren eta elkar ezagutu zuten, elkarrenganantz zihoazen ibilian..., elkarrengandik ahalik eta hurbilen egoteko, elkar ukitzeko, baina... nork ipini du pantaila hori tartean? Jarraitzen du
Artikulu gehiago...
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL