Preguntas frecuentes - Xestión de proxectos
Guía rápida eTwinning
Tanto si eres nuevo en eTwinning, como si ya cuentas con experiencia en el programa, el siguiente documento puede servirte de gran ayuda para resolver cualquier duda:
Que tipos de usuarios do TwinSpace existen?
Existen cinco tipos de usuarios que deben asignarse no momento de darlles de alta no TwinSpace, en función do papel que vaian desenvolver:
- "Profesor administrador"
- "Profesor membro"
- "Alumno administrador"
- "Alumno membro"
- "Visitante"
Que é o Diario de Proxecto?
O Diario de Proxecto é, fundamentalmente, unha forma de comunicación co SNA. O seu obxectivo é que os profesores vaian escribindo sobre o desenvolvemento e avaliación das actividades e formulen as súas dúbidas ó respecto. O Servizo Nacional de Apoio revisa as entradas, leas e contesta ás dúbidas que aparecen, intentando axudar ós profesores na posta en práctica das súas ideas. Cando se rematou un proxecto, o Diario de Proxecto pode constituír un magnífico documento base para unha avaliación final do mesmo, se é que ésta quere facerse.
Como e cando podo presentar un proxecto ó Selo de Calidade?
Pódese solicitar un Selo de Calidade en calquera momento do ano. Hai que ter en conta que non só se avalía a idea do proxecto, senón tamén os resultados obtidos, polo que é conveniente solicitar o Selo cando o proxecto estea acabado ou nas súas últimas fases. Se un Selo é denegado, pode volver a solicitarse.
Os criterios de avaliación usados polo SNA poden atoparse aquí.
Para enviar a solicitude de Selo ó Servizo Nacional de Apoio, na pestana Os meus proxectos do seu Escritorio aparece unha opción para solicitar o Selo de Calidade de cada un dos proxectos. Desde ese enlace accédese a un formulario de solicitude que, unha vez cumplimentado, chegará ós avaliadores.
Que diferenza hai entre o Escritorio eTwinning e o TwinSpace?
O Escritorio eTwinning é a páxina inicial que aparece unha vez introducidos o usuario e o contrasinal nas web do SNA e/ou do SCA. Desde el pode modificar o seu perfil e o do seu centro, buscar socios para irmandarse, recibir e enviar correos electrónicos, inscribirse nos "Encontros pedagóxicos en liña" ou nos grupos eTwinning e acceder á biblioteca de recursos.
Se estás traballando nun proxecto, o escritorio é o lugar desde o que se poden facer entradas no Diario de Proxecto, solicitar o Selo de Calidade, acceder ó Twinspace, xestionar os socios ou cerrar e reabrir o proxecto .
O TwinSpace é o espazo virtual creado para vostede e o seu socio unha vez que o seu proxecto foi aprobado. É unha plataforma de traballo desde a cal pode comunicarse con outros membros do seu TwinSpace (Chat, Foro, Caixa de Correo, Axenda) e desenvolver e publicar as actividades do proxecto. Se se lles invita, os alumnos poden ter acceso ó TwinSpace para que poidan xestionar as súas propias actividades.
Máis artigos...
- Como sei que o proxecto eTwinning foi aprobado?
- Rexistrei un proxecto eTwinning fai tempo e aínda non sei nada.
- Un centro propúxome un proxecto ¿como o acepto?
- Os profesores dun mesmo proxecto ¿han de ser da mesma materia ou área?
- ¿Poden participar máis de dous centros nun mesmo proxecto eTwinning?
- Cales son os criterios de avaliación para conceder Selos de Calidade e Premios eTwinning?
- Como se consigue un Selo de Calidade Europeo?
- Como e cando podo presentar un proxecto a Premio?
- Podo presentar un proxecto xa rematado a un Premio?
- ¿Quién se puede presentar a Premios?
Páxina 1 de 5