Inicio / Formación / Preguntas frecuentes - Xestión de proxectos
.

Preguntas frecuentes - Xestión de proxectos

Guía rápida eTwinning

07
set
2010

bombilla_guia_rpida

Tanto si eres nuevo en eTwinning, como si ya cuentas con experiencia en el programa, el siguiente documento puede servirte de gran ayuda para resolver cualquier duda:

 

Que tipos de usuarios do TwinSpace existen?

18
Xan
2010

Existen cinco tipos de usuarios que deben asignarse no momento de darlles de alta no TwinSpace, en función do papel que vaian desenvolver:

  • "Profesor administrador"
  • "Profesor membro"
  • "Alumno administrador"
  • "Alumno membro"
  • "Visitante"
Estes perfís poderán modificarse en calquera momento.
Para saber máis:
   

Que é o Diario de Proxecto?

15
Xan
2010

O Diario de Proxecto é, fundamentalmente, unha forma de comunicación co SNA. O seu obxectivo é que os profesores vaian escribindo sobre o desenvolvemento e avaliación das actividades e formulen as súas dúbidas ó respecto. O Servizo Nacional de Apoio revisa as entradas, leas e contesta ás dúbidas que aparecen, intentando axudar ós profesores na posta en práctica das súas ideas. Cando se rematou un proxecto, o Diario de Proxecto pode constituír un magnífico documento base para unha avaliación final do mesmo, se é que ésta quere facerse.

   

Como e cando podo presentar un proxecto ó Selo de Calidade?

15
Xan
2010

Sello3Pódese solicitar un Selo de Calidade en calquera momento do ano. Hai que ter en conta que non só se avalía a idea do proxecto, senón tamén os resultados obtidos, polo que é conveniente solicitar o Selo cando o proxecto estea acabado ou nas súas últimas fases. Se un Selo é denegado, pode volver a solicitarse.

Os criterios de avaliación usados polo SNA poden atoparse aquí.

Para enviar a solicitude de Selo ó Servizo Nacional de Apoio, na pestana Os meus proxectos do seu Escritorio aparece unha opción para solicitar o Selo de Calidade de cada un dos proxectos. Desde ese enlace accédese a un formulario de solicitude que, unha vez cumplimentado, chegará ós avaliadores.

sello_calidad

   

Que diferenza hai entre o Escritorio eTwinning e o TwinSpace?

15
Xan
2010

O Escritorio eTwinning é a páxina inicial que aparece unha vez introducidos o usuario e o contrasinal nas web do SNA e/ou do SCA. Desde el pode modificar o seu perfil e o do seu centro, buscar socios para irmandarse,  recibir e enviar correos electrónicos, inscribirse nos "Encontros pedagóxicos en liña" ou nos grupos eTwinning e acceder á biblioteca de recursos.

Se estás traballando nun proxecto, o escritorio é o lugar desde o que se poden facer entradas no Diario de Proxecto, solicitar o Selo de Calidade,  acceder ó Twinspace, xestionar os socios ou cerrar e reabrir o proxecto .


escritorio

O TwinSpace é o espazo virtual creado para vostede e o seu socio unha vez que o seu proxecto foi aprobado.  É unha plataforma de traballo desde a cal pode comunicarse con outros membros do seu TwinSpace (Chat, Foro, Caixa de Correo, Axenda) e desenvolver e publicar as actividades do proxecto. Se se lles invita, os alumnos poden ter acceso ó TwinSpace para que poidan xestionar as súas propias actividades.


TwinSpace

   

Páxina 1 de 5

Contacto Boletín mensual Lo más leído
TwitterFacebooke-mail Podes contactar con nós a través de Facebook, Twitter ou por correo electrónico

boletin_noticias_49x49

¿Desexas recibir información sobre campañas, cursos, proxectos? Subscríbete ó noso boletín mensual e recibirás no teu correo electrónico todas as novidades.

Servicio Nacional de Apoyo eTwinning | Proyectos de Colaboración Escolar en Europa
Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado | Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
C/ Torrelaguna 58. 1ª planta, despacho 141. 28027 - Madrid
Tel: 913778377 | Contactar