Inicio / Formación / Preguntas frecuentes - Rexistro y datos de usuarios / Non recibín o correo de confirmación do meu rexistro
.

Non recibín o correo de confirmación do meu rexistro

26 
Mar 
2010  |  

contacto1Cando rematamos a primeira fase da inscrición en eTwinning, a plataforma envía ós poucos minutos unha mensaxe ó enderezo de correo electrónico que puxemos. É posible que esa mensaxe fose clasificada como "correo non desexado" e fose reenviado á carpeta de "spam". Se non o atopamos alí, debemos poñernos en contacto co Servizo Nacional de Apoio para que nos volvan enviar esa mensaxe. É conveniente que escribamos ó SNA desde o mesmo enderezo que usamos para iniciar o rexistro en eTwinning. Se non, por cuestións de seguridade e privacidade, non poderán enviarnos os datos que necesitamos.

Engadir un comentario


Código de seguridade
Recarregar

Artigos relacionados

Contacto Boletín mensual Lo más leído
TwitterFacebooke-mail Podes contactar con nós a través de Facebook, Twitter ou por correo electrónico

boletin_noticias_49x49

¿Desexas recibir información sobre campañas, cursos, proxectos? Subscríbete ó noso boletín mensual e recibirás no teu correo electrónico todas as novidades.

Servicio Nacional de Apoyo eTwinning | Proyectos de Colaboración Escolar en Europa
Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado | Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
C/ Torrelaguna 58. 1ª planta, despacho 141. 28027 - Madrid
Tel: 913778377 | Contactar