Perlas

O Making of dun proxecto eTwinning

16
Xuñ
2011

makingoff

No cine, un making of, tamén denominado cómo se rodou, é un vídeo documental que amosa cómo foi a produción dunha película ou un programa de televisión. Os making of máis breves empréganse a miúdo para explicar o proceso de produción e recoñecer o traballo das persoas que participaron na rodaxe. Pero ¿que ten isto que ver cos proxectos eTwinning? Cada vez nos atopamos máis proxectos que  se caracterizan pola variedade de actividades que realizan os alumnos - presentacións de diapositivas, wikis, blogs, chats, videoconferencias - . Porén, non sempre é posible ver como se realizaron ou como se organizaron. Para calquera que non participe nun proxecto é interesante poder presenciar, como se fose un membro máis, o seu proceso, os axentes que participaron, os medios que se usaron, etc. Referímonos ó making of dun proxecto eTwinning.

 

Ideas de proxecto do curso eTwinning 2.0

13
Xuñ
2011

ideas_cursoDesde o Servizo Nacional de Apoio queremos dala noraboa a todos os docentes que participaron no curso eTwinning 2.0 durante a segunda edición de cursos en rede do ITE, do 2010-2011. Aínda que actualmente é recoñecida a necesaria formación continua dos profesores, a falta de tempo dificulta ás veces esta tarefa. Nesta ocasión foron moitos os que  realizaron satisfactoriamente o curso, esperamos que para a próxima convocatoria, que será en outubro, vos animedes moitos máis. Avisarémosvos desde a nosa web.

   

Aprender xogando

07
Xuñ
2011

perla_juegosO xogo, como actividade inherente ó ser humano, favorece o desenvolvemento psicomotor, intelectual, afectivo e social, preparándonos para a vida adulta. É, polo tanto, non só unha forma de diversión, senón tamén unha maneira de aprender. Aínda que cada vez existen máis probas da eficacia dos xogos na educación, moitos docentes non atopan a maneira de integralo como metodoloxía na aula. A continuación amosamos algúns exemplos co xogo como medio didáctico en distintos niveis educativos, así como con diferentes graos de protagonismo.

   

Actividades colaborativas para Lingua e Sociais

30
Maio
2011

sombraComo xa vos fomos contando,  dentro do encontro multilateral eTwinning 2011: Colaboramos en español, organizado en Madrid polo Servizo Nacional de Apoio, impartíronse varios talleres.  Hoxe publicamos as actividades colaborativas propostas en  “Lingua e Sociais, coas mans na masa”.

   

Actividades colaborativas para Matemáticas y Ciencias

27
Maio
2011

dipity_teora_atmica_resized

En el marco del multilateral eTwinning 2011: Colaboramos en español, organizado en Madrid por el SNA eTwinning, se celebró el pasado veinte de mayo el taller “Matemáticas y Ciencias, con las manos en la masa”, en el que se realizó un recorrido por distintas herramientas útiles para la realización de actividades colaborativas en los proyectos de estas áreas, ejemplificando su uso en distintos proyectos, algunos de ellos premiados a nivel nacional y europeo en la convocatoria de este año.

 

Para empezar, ¿cómo enriquecer actividades presentes en todo proyecto, tales como la presentación de los alumnos y de su entorno? La herramienta VoiceThread puede ser una buena elección para favorecer la interacción, al permitir a los alumnos insertar comentarios de texto, audio o video a la presentación hecha por sus socios.

Ya entrados en materia, herramientas como Google Maps y Dipity son muy útiles para crear, respectivamente, un mapa colaborativo que muestre cualquier aspecto relacionado con las ciencias: parques nacionales, flora y fauna, etc. o una línea del tiempo en la que incluir, por ejemplo, hitos en la historia de la ciencia o de las matemáticas. Tanto los mapas como las líneas del tiempo pueden hacerse tan completos como se quiera, incrustando textos, fotos, archivos de audio, etc.

Google Docs es una herramienta de coedición que se usa de forma síncrona o asíncrona, incorporando un chat para coordinar la escritura. Con ella, alumnos y profesores crean un documento de forma conjunta; ¿por qué no usarlo, por ejemplo, para escribir un relato de ciencia entre todos los socios?

Otra iniciativa brillante es la creación de una gymkhana virtual en la que los alumnos deben colaborar para resolver una serie de cuestiones o acertijos de naturaleza científico-matemática, actividad que en el proyecto Maths in Wonderland resuelven mediante un audioblog creado con la herramienta Loudblog, y en Mediterranean products, con un libro digital creado con myebook conteniendo videos con las preguntas a resolver.
Visita la presentación para enlazar con las distintas actividades y recoger ideas y recuerda, ¡todas las herramientas mencionadas son gratuitas!

   

Páxina 1 de 4

Twitter Contacto Boletín mensual Lo más leído

jTweet

twitter Bird
TwitterFacebooke-mail Podes contactar con nós a través de Facebook, Twitter ou por correo electrónico

boletin_noticias_49x49

¿Desexas recibir información sobre campañas, cursos, proxectos? Subscríbete ó noso boletín mensual e recibirás no teu correo electrónico todas as novidades.

Licencia de Creative Commons
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España

Servicio Nacional de Apoyo eTwinning
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte | Instituto de Tecnologías Educativas | Contactar
C/ Torrelaguna 58. 28027 Madrid - Tlf.: 913 778 377, Fax: 913 680 709. NIPO: 820-10-018-4