Presentació 2

De eTwinning

(Diferència entre revisions)
Dreceres ràpides: navegació, cerca
Línia 14: Línia 14:
[[Image:Portales a.JPG|center|624x287px]]
[[Image:Portales a.JPG|center|624x287px]]
 +
 +
{| style="width: 100%;"
 +
|-
 +
| style="width: 50%;" | ''Tornar [[Unidad 1|unitat 2]]''
 +
| style="width: 50%; text-align: right;" | ''següent: [[Documents 2.a:  Portal del Servei Nacional de Suport]]''
 +
|}

Revisió de 12:12, 23 set 2010

Tornar a la Unidad 2


Portals


Els continguts i eines d’eTwinning s’organitzen en tres nivells amb diferents graus d’accés i privadesa. En primer lloc, trobem els portals, tant el del Servei Central de Suport (http://www.etwinning.net/[1]) com el del Servei Nacional de Suport (http://www.etwinning.es/[2]). Són oberts, amb accés per a qualsevol usuari, estigui registrat en eTwinning o no. Seguidament, ens trobem amb l’Escriptori, al qual només poden accedir professors registrats. Finalment, el TwinSpace, reservat per als participants en un projecte concret.

En aquesta unitat analitzarem els portals públics i veurem com estan organitzats els continguts per poder treure’ls el màxim profit possible i aprendre a navegar-hi fàcilment. Els altres dos nivells els estudiarem en les següents unitats del curs.

Els portals tenen tres objectius bàsics: la informació, l’assessorament i la visibilitat. En aquests es publiquen notícies i novetats relacionades amb eTwinning i es manté els usuaris al dia del que ocorre al programa. També s’ofereixen documents, guies i idees que puguin servir d’orientació i ajuda per als professors que vulguin iniciar o estiguin treballant en projectes eTwinning, com també mitjans de contacte amb els serveis Central i Nacional. En tercer lloc, els projectes que acrediten cert nivell de qualitat són publicats en els portals i organitzats en galeries: projectes amb Premis nacionals o europeus, Segells de Qualitat, altres projectes que val la pena difondre... A més, hi ha entrevistes a professors, blogs, etc. Tant les galeries de projectes com les opinions dels usuaris serveixen per a donar visibilitat a les bones pràctiques i són una font d’inspiració i idees per a altres professors.

A continuació, analitzarem l’estructura i organització del portal del Servei Nacional de Suport (SNA) i el del Servei Central de Suport (SCA). Dividirem els continguts en quatre apartats:

Tornar unitat 2 següent: Documents 2.a: Portal del Servei Nacional de Suport
Eines de l'usuari
Contacte