Documents 3.d: Preguntes Freqüents

De eTwinning

(S'ha redirigit des de: Documentos 3.d: Preguntas Frecuentes)
Dreceres ràpides: navegació, cerca

Tornar a la Unidad 3


FAQ (Preguntes freqüents)

Sobre el Registre

El fet de registrar-me en el directori d’eTwinningem compromet a alguna cosa?


No compromet a res el docent que s'inscriu ni el centre a què pertany. Únicament proporciona les vostres dades perquè uns altres docents puguin entrar en contacte amb qui s’inscriu. Si voleu, podeu consultar la política de protección de datos de eTwinning.


He fet la preinscripció però no m'ha arribat cap correu electrònic de confirmació.


El correu de confirmació s'envia en finalitzar la preinscripció però pot trigar una mica a arribar. Si el compte de correu que utilitzeu té filtres per al correu no desitjat, reviseu també aquesta possibilitat, ja que el correu pot haver sigut considerat 'no desitjat'.


Què ocorre si canvio de centre escolar? Haig d'inscriure'm de nou?


Posteriorment, des de l'Escriptori d’eTwinning, es podrà actualitzar qualsevol dada que hàgiu introduït, entre aquestes, afegir un nou centre al vostre perfil. Per tant, no és necessari inscriure-s’hi novament.


El meu centre no estava inscrit i he hagut d'introduir-ne les dades. Algunes d'aquestes eren obligatòries però les desconec (adreça electrònica del centre, adreça electrònica del director...). Què haig de fer?


Després de registrar-vos, podeu modificar qualsevol dada des de l'Escriptori d’eTwinning. Per tant, podeu concloure el vostre procés d'inscripció posant dades fictícies i posteriorment modificar-les quan les conegueu.


Sobre l'Escriptori i la Recerca de Soci

No recordo el meu nom d'usuari o la meva contrasenya per accedir a l'Escriptori. Què hi puc fer?


Fes clic en http://www.etwinning.net (portal del Servei Central de Suport).En el mateix lloc on s'introdueixen el nom d'usuari i la contrasenya apareix l'enllaç 'Heu oblidat la vostra contrasenya?'. Fent clic en aquest enllaç se'ns demana la nostra adreça electrònica i se'ns envien les nostres dades a aquesta adreça.


He afegit una imatge que no vull al meu perfil, com es pot eliminar?


Entrem en la secció 'El meu perfil', tot seguit en "Modificar el perfil" i fem clic en l'enllaç 'Galeria de fotos' que apareix en la finestra. En la nova pantalla surt la galeria de fotos, seleccionem la que volem eliminar i, en la part inferior dreta de la imatge, pressionem en el botó "Esborrar la imatge".

És possible registrar un projecte amb un altre centre del meu propi país?


No, els socis fundadors han de ser de països diferents. Després d'inscriure el projecte sí que és possible afegir nous socis del nostre país.





Tornar unitat 3 següent: Documents 3.e: Conèixer companys, trobar socis
Eines de l'usuari
Contacte
En altres llengües