Con Like a bird visita o patrimonio cultural europeo
Co obxectivo inicial de potenciar nos alumnos o sentimiento de formar parte dun grupo moito máis amplo que a súa escola ou incluso o seu país, as socias Cristina Grau (España) e Celina Miszdzyk (Polonia) propuxeron a súa idea para este proxecto. Nel participaron 11 escolas de 7 países diferentes, entre elas dúas españolas, o Centro de Educación Infantil e Primaria Ramon Macip - Dolors Granés e o Instituto de Educación Secundaria Eduard Fontseré. Esta colaboración reflexa tamén a intención de integrar nun mesmo proxecto dúas etapas educativas frecuentemente moi distantes, a Educación Primaria e a Educación Secundaria Obrigatoria.
O traballo xirou en torno a unha actividade coa que os alumnos lograron coñecer gran parte do patrimonio cultural europeo e na que a colaboración foi un aspecto imprescindible, que queda patente nos produtos finais: presentacións de monumentos dos diversos países participantes compostas por imaxes aportadas por un centro, información recollida por outro e maquetas elaboradas por un terceiro. É de merecido recoñecemento a creatividade dos alumnos nesta elaboración, máis aínda se temos en conta que foron eles mesmos os que decidiron que empregar e cómo facelo, adoptando o profesor un papel de mediador.
Paralelamente leváronse a cabo outras actividades, como o estudo de diferentes elementos (tempo, distancia, carburante, etc.) sobre unha viaxe ficticia polas cidades europeas representadas neste traballo; contidos que dotaron ó proxecto dun carácter interdisciplinar.
A implicación de diversas TIC foi fundamental en todo o proceso e imprescindible para a comunicación dos participantes e a publicación dos resultados. Para isto non só se aproveitaron as ferramentas do TwinSpace, tamén se recurriu a Skype, blogs, moodles, etc. Así, a calidade do traballo e a súa axeitada exhibición despertaron o interese de pais, profesores e alumnos, traspasando incluso as barreiras dos centros.
Like a bird parte de una excelente planificación, continúa con un desarrollo perfectamente organizado y concluye con una visita en la que los alumnos de los dos centros españoles se han conocido personalmente y han disfrutado de diversas experiencias. Ahora gracias al Premio Nacional eTwinning 2010 podrán viajar para encontrarse con uno de sus socios europeos.
Enlaces:
TwinSpace público (plataforma TwinSpace Antigua)
Premios eTwinning 2010
- Maths and Earth, aplicación de las matemáticas a la realidad
- Con Like a bird visita o patrimonio cultural europeo
- TRIANGULO, a percepción da agua na Península Ibérica
- Uniting through legends y la creación de cuentos colaborativos
- Schoolovision 2009, a Eurovisión escolar
- Observa a aplicación da Física e a Química con Magic but real experiments
- Acabar cos estereotipos "Sous le ciel de la compréhension"
- LED – Learning and Teaching Furniture Design in Europe, unha moderna colección de mobles
- Atraentes actividades infantís en Colours of life: common story written by children
- Creative Commons, un ensino innovador da licenza dixital
- Double-e: e-magazine on European issues, a revista dixital máis europea
- Searching Twelve Labors to Hercules, un exemplo creativo de ensino interdisciplinar
- Descubre a arte da linguaxe con CommunicArt
- Coñece toda a actualidade europea en Into news!
- Trade and logistics between countries of the European Union, una metodoloxía de simulación
- Promoción da arte Infantil, Grandi quadri e piccoli pittori, Grandes cadros e pequenos pintores
- Conservando o planeta a partir de 50 easy things you can do to save the Earth