Recomendacións

Sinergias educativas: eTwinning como complemento al programa de Estancias Profesionales

28
Xan
2016

estancias eTwiningEste es el primer artículo de una serie de publicaciones en nuestro portal nacional, con los que pretendemos subrayar posibles sinergias entre el programa eTwinning y otras acciones de desarrollo profesional docente. Empezamos con el programa de Estancias profesionales para docentes.

 

 

 

La evaluación en proyectos, ¡viva la rúbrica!

10
Xan
2016
 

 

Ciclo de evaluaciónEvaluar es importante, lo sabemos todos. Una buena evaluación nos ayuda para saber si hemos logrado nuestros objetivos y en qué puntos podríamos mejorar. De hecho, evaluar es un gran apoyo en el aprendizaje, tanto para el docente como para el alumno. Por lo tanto, al planificar un proyecto también debemos incluir las evaluaciones desde el principio.

 

 

 

 

 

 

   

Nuevos grupos en eTwinning Live

13
Out
2015
 

 

grupo freepik image

Tras o lanzamento de eTwinning Live reorganizáronse e remodeláronse os grupos eTwinning, concebidos para debater temas específicos entre docentes nun entorno privado da plataforma.

 

 

 

 

 

   

Rúbrica para un proxecto de calidade: 6.Resultados, impacto e documentación.

05
Out
2015
 

resultados magnifying glass

O punto de partida ideal no deseño dun proxecto eTwinning é empezar polo seu final. Como se dunha viaxe se tratara, fixamos o destino  antes de decidir as etapas; o resultado tanxible ó que queremos chegar antes de tomar decisións sobre os pasos que nos levarán ata el. 

 

O criterio "Resultados, Impacto e Documentación" é  o sexto e último criterio da Rúbrica para un proxecto eTwinning de calidade. (Pica aquí para acceder a todos os criterios)

 

 

   

Rúbrica para un proxecto de calidade: 5. Uso da tecnoloxía

07
set
2015
 

uso tecnologia magnifying glass

Para a inmensa maioría dos docentes, eTwinning identifícase con tecnoloxía. En efecto, a actividade nos diversos niveis da plataforma basease no uso de ferramentas tecnolóxicas. Porén, non debemos olvidar que eTwinning é, por encima de todo, un programa educativo.

A tecnoloxía ten un papel importante, pero só como instrumento, como un medio para alcanzar los obxectivos didácticos que nos teñamos formulado. O importante nun proxecto eTwinning non son as ferramentas que se usan, se son máis ou menos complexas, sofisticadas ou novidosas; o realmente importante é cómo se usan, se axudan a alcanzar los obxectivos, se facilitan a colaboración e a creatividade, se se usaron de forma orixinal.

 

   

Páxina 1 de 13

Contacto Boletín mensual Lo más leído
TwitterFacebooke-mail Podes contactar con nós a través de Facebook, Twitter ou por correo electrónico

boletin_noticias_49x49

¿Desexas recibir información sobre campañas, cursos, proxectos? Subscríbete ó noso boletín mensual e recibirás no teu correo electrónico todas as novidades.

Servicio Nacional de Apoyo eTwinning | Proyectos de Colaboración Escolar en Europa
Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado | Ministerio de Educación, Cultura y Deporte
C/ Torrelaguna 58. 1ª planta, despacho 141. 28027 - Madrid
Tel: 913778377 | Contactar