Recomendacións
Sinergias educativas: eTwinning como complemento al programa de Estancias Profesionales
Este es el primer artículo de una serie de publicaciones en nuestro portal nacional, con los que pretendemos subrayar posibles sinergias entre el programa eTwinning y otras acciones de desarrollo profesional docente. Empezamos con el programa de Estancias profesionales para docentes.
La evaluación en proyectos, ¡viva la rúbrica!
Evaluar es importante, lo sabemos todos. Una buena evaluación nos ayuda para saber si hemos logrado nuestros objetivos y en qué puntos podríamos mejorar. De hecho, evaluar es un gran apoyo en el aprendizaje, tanto para el docente como para el alumno. Por lo tanto, al planificar un proyecto también debemos incluir las evaluaciones desde el principio.
Nuevos grupos en eTwinning Live
Tras o lanzamento de eTwinning Live reorganizáronse e remodeláronse os grupos eTwinning, concebidos para debater temas específicos entre docentes nun entorno privado da plataforma.
Rúbrica para un proxecto de calidade: 6.Resultados, impacto e documentación.
O punto de partida ideal no deseño dun proxecto eTwinning é empezar polo seu final. Como se dunha viaxe se tratara, fixamos o destino antes de decidir as etapas; o resultado tanxible ó que queremos chegar antes de tomar decisións sobre os pasos que nos levarán ata el.
O criterio "Resultados, Impacto e Documentación" é o sexto e último criterio da Rúbrica para un proxecto eTwinning de calidade. (Pica aquí para acceder a todos os criterios)
Rúbrica para un proxecto de calidade: 5. Uso da tecnoloxía
Para a inmensa maioría dos docentes, eTwinning identifícase con tecnoloxía. En efecto, a actividade nos diversos niveis da plataforma basease no uso de ferramentas tecnolóxicas. Porén, non debemos olvidar que eTwinning é, por encima de todo, un programa educativo.
A tecnoloxía ten un papel importante, pero só como instrumento, como un medio para alcanzar los obxectivos didácticos que nos teñamos formulado. O importante nun proxecto eTwinning non son as ferramentas que se usan, se son máis ou menos complexas, sofisticadas ou novidosas; o realmente importante é cómo se usan, se axudan a alcanzar los obxectivos, se facilitan a colaboración e a creatividade, se se usaron de forma orixinal.
Máis artigos...
Páxina 1 de 13
Recomendacións
- Sinergias educativas: eTwinning como complemento al programa de Estancias Profesionales
- La evaluación en proyectos, ¡viva la rúbrica!
- Nuevos grupos en eTwinning Live
- Rúbrica para un proxecto de calidade: 6.Resultados, impacto e documentación.
- Rúbrica para un proxecto de calidade: 5. Uso da tecnoloxía
- Rúbrica para un proxecto de calidade: 4. Colaboración
- Balance eTwinning 2014/15
- La competencia digital en los alumnos
- Rúbrica para un proxecto de calidade: 3. Comunicación e interacción entre centros socios
- 33.000 usuarios registrados en School Education Gateway