He registrat un projecte eTwinning fa temps i encara no en tinc notícies
Si no ocorre cap problema durant el procés, un projecte pot aprovar-se en pocs dies. Si no és així, poden ocórrer tres coses:
1. El vostre soci encara no ha aprovat la vostra proposta de projecte. Per a fer-ho, ha d’entrar en el seu Escriptori eTwinning. En el mòdul Les meves notificacions trobarà un missatge per a aprovar o rebutjar el projecte. Fins que no ho faci, el projecte eTwinning no arribarà al seu Servei Nacional de Suport i per tant no podrà ser gestionat. Quan el vostre soci aprova la proposta, rebreu una notificació en el vostre escriptori.
2. El Servei Nacional de Suport espanyol encara no ha aprovat el vostre projecte. Una vegada que el projecte ha estat aprovat pels socis, el SNA ho comunica a la Comunitat Autònoma corresponent, que, al seu torn, es posarà en contacte amb la direcció del centre perquè doni el seu vistiplau a la participació d’aquest. Quan s’hagin complert tots aquests passos, el projecte podrà ser aprovat. Consulteu amb la direcció del vostre centre, el vostre representant eTwinning autonòmic (vegeu Contacte) o, finalment, amb el SNA. Si les dades de contacte del Centre que apareixen en el vostre perfil són errònies, heu de modificar-les i posar-vos en contacte amb el vostre representant autonòmic d’eTwinning per transmetre-li la informació correcta.
3. El Servei Nacional de Suport del vostre soci encara no ha aprovat el projecte. Si després d’un temps prudencial aquesta situació no canvia, heu de suggerir-li al vostre soci que es posi en contacte amb el seu SNA.