Documents 4.b: Com registrar un projecte

De eTwinning

Dreceres ràpides: navegació, cerca

Tornar a la Unidad 4

La documentació continguda en aquest apartat queda resumida en l’animació següent:

Vegeu en pantalla completa

Com registrar un projecte?

Per a registrar un projecte és necessari que tinguis el professor amb el qual vulgues fer-ho en Els meus contactes.


Una vegada fet això, podràs donar d'alta el projecte.


Per a això, fes clic en Els meus projectes



i a continuació en:



T'apareixerà la llista dels teus contactes. Al costat del seu nom, en la columna Accions hi ha una casella que et permetrà seleccionar el contacte amb el qual vols fer el projecte. Recorda que per a iniciar un projecte només pots seleccionar un contacte. Si vols que hi participin més, has d'esperar que el projecte sigui aprovat i llavors afegir-los com a "socis annexats".


Image:4b 03.jpg


Fes clic en Següent en la part inferior de la pantalla i s'obrirà el formulari per a introduir totes les dades del projecte:



Després d'emplenar tots els camps, has de fer clic en Vista preliminar, t'apareixeran totes les dades que has emplenat. El formulari t'ofereix la possibilitat de Modificar o Enviar. Després de fer clic en Enviar el projecte queda registrat a l'espera que el teu soci l’accepti. Una vegada aprovat el projecte, aquests camps continuen sent modificables, cosa que et permetrà revisar-lo segons vagi desenvolupant-se.

Image:4b 5.jpg


Al teu soci li apareixerà un missatge en l'escriptori en el qual se li demana que accepti la invitació. Si és el teu soci el que t'ha enviat la proposta, seràs tu qui rebi aquesta notificació. En tot cas, una vegada aprovat el projecte, ambdós podreu annexar nous socis i modificar les dades inicials.

Image:4b 06.jpg


Una vegada fet això, arribarà la notificació al Servei Nacional de Suport eTwinning i a la teva Comunitat Autònoma, que serà qui li doni el vistiplau. Una vegada complert aquest procediment, podreu començar a treballar.


Nota importante:

Para que se apruebe un proyecto, es necesario que la Dirección del Centro Escolar dé el visto bueno.
Cuando el SNA recibe una solicitud de aprobación, se envían dos mensajes de correo electrónico; uno de ellos está dirigido al docente que registra el proyecto y el otro a la Dirección.
El primero es un recordatorio del procedimiento de aprobación y el segundo contiene el texto que debe aprobar la Dirección y las instrucciones para enviar dicha conformidad. Accede regularmente a tu correo electrónico y pon sobre aviso al Director/a para que compruebe los mensajes recibidos.
En el caso de que estos mensajes no lleguen o los datos que contengan sean erróneos, debes ponerte en contacto con el representante eTwinning en tu Comunidad Autónoma.Representante en la CA.

Eines de l'usuari
Contacte