Documents 4.b: Com registrar un projecte

De eTwinning

Dreceres ràpides: navegació, cerca

Tornar a la Unidad 4


Com registrar un projecte?

Per a registrar un projecte és necessari que tinguis el professor amb el qual vulgues fer-ho en Els meus contactes.

Una vegada fet això, podràs donar d'alta el projecte.

Per a això, fes clic en Els meus projectes


i a continuació en:

Apareixerà la finestra següent:

Selecciona d’entre els centres escolars que tens en el teu perfil aquell amb el qual vols desenvolupar el projecte. Fes clic en PAS SEGÜENT.

T'apareixerà la llista dels teus contactes. Al costat del seu nom, en la columna Accions hi ha una casella que et permetrà seleccionar el contacte amb el qual vols fer el projecte. Recorda que per a iniciar un projecte només pots seleccionar un contacte. Si vols que hi participin més, has d'esperar que el projecte sigui aprovat i llavors afegir-los com a "socis annexats".




Fes clic en Següent en la part inferior de la pantalla i s'obrirà el formulari per a introduir totes les dades del projecte:


Després d'emplenar tots els camps, has de fer clic en Vista preliminar, t'apareixeran totes les dades que has emplenat. El formulari t'ofereix la possibilitat de Modificar o Enviar. Després de fer clic en Enviar el projecte queda registrat a l'espera que el teu soci l’accepti. Una vegada aprovat el projecte, aquests camps continuen sent modificables, cosa que et permetrà revisar-lo segons vagi desenvolupant-se.




Al teu soci li apareixerà un missatge en l'escriptori en el qual se li demana que accepti la invitació. Si és el teu soci el que t'ha enviat la proposta, seràs tu qui rebi aquesta notificació. En tot cas, una vegada aprovat el projecte, ambdós podreu annexar nous socis i modificar les dades inicials.


També tindrà la petició en la pestanya Projectes, estat Pendent.


En qualsevol dels dos llocs pot acceptar o rebutjar la invitació.

A més a més, quan un soci registri un projecte, el segon soci fundador rebrà un missatge de correu electrònic que li n’informarà perquè entri en el seu Escriptori personal i accepti el projecte.

Una vegada fet això, arribarà la notificació al Servei Nacional de Suport eTwinning i a la teva Comunitat Autònoma, que serà qui li doni el vistiplau. Una vegada complert aquest procediment, podreu començar a treballar.

El projecte l’han d’aprovar els dos serveis nacionals de suport dels dos països fundadors i el temps que requereix aquest procés és diferent d’un país a un altre; una vegada complert aquest tràmit, automàticament es generarà l’espai de treball en col•laboració anomenat TwinSpace, que analitzarem detalladament en les dues properes unitats. Ja podeu començar a treballar junts.

Nota important:

Perquè s’aprovi un projecte, és necessari que la Direcció del centre escolar hi doni el vistiplau.
Quan el SNA rep una sol•licitud d’aprovació, s’envien dos missatges de correu electrònic; un d’aquests està dirigit al docent que registra el projecte i l’altre a la Direcció del centre escolar.
El primer és un recordatori del procediment d’aprovació i el segon conté el text que ha d’aprovar la Direcció i les instruccions per a enviar aquesta conformitat. Accedeix regularment al teu correu electrònic i posa sobre avís el director/a perquè comprovi els missatges rebuts.
En el cas que aquests missatges no arribin o les dades que continguin siguin errònies, has de posar-te en contacte amb el representant eTwinning en la teva Comunitat Autònoma. Representant en la CA .

La documentació continguda en aquest apartat queda resumida en l’animació següent:

Ver en pantalla completa



Tornar unitat 4 següent: Documents 4.c: Gestió de projectes
Eines de l'usuari
Contacte
En altres llengües